Preturile afisate pe site sunt exprimate in lei si includ toate taxele aplicabile.
TVA se aplica la valoarea legala de la data comenzii si este inclus in preturile produselor si/sau serviciilor.
Preturile produselor afisate pe Website exclud costurile de livrare si costurile altor servicii optionale pe care le-ati selectat.
Orice alte costuri suplimentare vor fi incluse in sumarul comenzii dumneavoastra afisat pe ecran inainte de confirmarea finala a comenzii dumneavoastra.
Puteti plati produsele si/sau serviciile prin card bancar, virament bancar sau numerar, in RON.
Cardurile bancare acceptate sunt VISA, MAESTRO si MASTERCARD. Platile cu cardul efectuate pe Website sunt securizate prin folosirea protocolului Secure Socket Layer (SSL), iar platile sunt procesate de NETOPIA Payments S.R.L. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa introduceti datele necesare autorizarii Comenzii in platforma de plati urmand instructiunile furnizate de aceasta platforma. Arena Systems nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Platile prin numerar se efectueaza astfel:
- la livrarea produselor si/sau serviciilor, catre reprezentantul curierului desemnat de catre Arena Systems .
- la ridicarea produselor de la sediul nostru.
In cazul platii prin card bancar, imediat ce ati plasat Comanda, procesatorul de plati al Arena Systems va bloca valoarea comenzii pe cardul dvs. Costul produselor si serviciilor selectate va fi debitat din contul dumneavoastra bancar de indata ce comanda dumneavoastra sau parte din comanda dumneavoastra ce doriti a fi expediata separat, este completa si gata de expediere.
In cazul in care Comanda este anulata, procesatorul de plati al Arena Systems va debloca valoarea Comenzii in termen de maxim 14 de zile de la data anularii Comenzii, in functie de politica bancii dvs.
In cazul in care se realizeaza un control anti-frauda pentru a asigura securitatea operatiunilor cu clientii, Arena Systems va poate cere sa furnizati documente cu privire la Comanda prin fax sau e-mail, ca si unul sau mai multe documente care atesta adresa si/sau copia actului de identitate, inainte de confirmarea comenzii dumneavoastra. Comanda dumneavoastra este finala numai dupa ce Arena Systems a primit aceste documente si a trimis un e-mail de confirmare. In lipsa acestor documente sau in cazul in care documentele nu stabilesc identitatea si adresa dumneavoastra, Arena Systems isi rezerva dreptul de a nu confirma comanda. Arena Systems isi rezerva, de asemenea, dreptul de a respinge o comanda in cazul unui litigiu referitor la plata in curs de desfasurare sau in cazul in care un Client a comandat un numar neobisnuit de mare de produse si/sau servicii.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
In absenta dovezilor, bazele noastre electronice de date si cele ale furnizorilor nostri de servicii sunt pastrate in conditii adecvate de siguranta si constitue dovada tuturor tranzactiilor intre Arena Systems si Cumparator. In conformitate cu reglementarile aplicabile, pastram comenzile intr-un mediu sigur. Puteti accesa comenzile plasate de dumneavoastra pe Website accesand sectiunea „Intra in cont”. In toate cazurile, Arena Systems sfatuieste Clientii sa pastreze e-mail-ul de confirmare a comenzii.
Arena Systems va depune toate eforturile pentru ca preturile de pe Website sa fie corecte. Cu toate acestea, este posibil sa apara si erori. In cazul in care ArenaSystems descopera o eroare legata de pretul unui Produs si/sau Serviciu comandat deja de catre Cumparator acesta va fi informat cat mai curand posibil despre eroarea produsa. In aceste situatii, Cumparatorul va avea optiunea fie de a reconfirma Comanda la pretul corect, fie de a anula Comanda. In cazul in care Cumparatorul nu poate fi contactat, intr-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat in timpul procesului de comanda, Arena Systems va considera Comanda anulata si Cumparatorul va fi notificat despre aceasta prin e-mail.
In cazul in care Cumparatorul decide anularea Comenzii, dupa ce a fost informat cu privire la preturile corecte ale Produselor, insa anterior acestui moment a achitat deja pretul Produselor comandate, Arena Systems va oferi o rambursare completa in cel mai scurt termen, dar nu mai mult de treizeci (30) de zile calendaristice de la anulare.
In masura in care Arena Systems nu a informat Cumparatorul cu privire la preturile eronate si a confirmat Comanda, conform prevederilor de mai sus, Contractul valabil incheiat va fi in mod corespunzator executat si Produsele vor fi livrate.
Ofertele noastre de produse si servicii se aplica atat timp cat ele raman vizibile pe site, cu exceptia cazului in care sunt disponibile oferte speciale, caz in care termenul de valabilitate a acestor oferte va fi stipulat pe Website. Va sfatuim sa verificati disponibilitatea produselor pe pagina de informatii relevante despre produs. In cazul in care un produs și/sau serviciu comandat nu este disponibil, Arena Systems isi rezerva dreptul de a anula comanda, caz in care veti fi notificat in consecinta.
Daca plasati o comanda pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, Arena Systems va va informa corespunzator. Restul comenzii va fi procesat si expediat catre dvs. in termenul indicat pe Website.
Orice comanda plasata prin intermediul site-ului are valoare contractuala.
Cheltuielile de transport le suportă clientul, insa vor fi specificate in factura finala, afisata dupa plasarea comenzii sau în contul dvs. Costurile transportului pot fi modificate fara o notificare prealabila.
Inainte de a comanda un produs, verificati dacă acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate clienţilor. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna de zile, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care apar produsele respective pe stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule.