Website-ul www.ArenaSystems.ro este operat de:

LIFE SPORT NETS

societate cu raspundere limitata organizata si functionand in conformitate cu legile din Romania cu sediul social in Mun. Cluj Napoca, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr.J12/2296/2012, avand CUI 30591901 (denumita in continuare ,,Arena Systems „)

numar de telefon 0743559963

adresa de e-mail office@arenasystems.ro

Prezentul document stabileste termenii si conditiile de utilizare a website-ului www.ArenaSystems.ro (denumit in continuare „Website”) si conditiile de achizitionare a produselor comercializate prin intermediul acestui Website (denumit in continuare ,,Termenii si Conditiile”).

Politica de retur Arena Systems, Politica de confidentialitate Arena Systems , Politica privind modulele cookie www.ArenaSystems.ro, precum si orice alte documente la care se face referire in cuprinsul acestui document, fac parte din Termeni si Conditii. Prin utilizarea Website-ului, prin logarea in cadrul acestuia si prin accesarea serviciilor oferite de catre Arena Systems  acceptati Termenii si Conditiilor detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora. Prin acceptarea Termenilor si a Conditiilor, sunteti, de asemenea, de acord cu Politica de retur Arena Systems , Politica de confidentialitate Arena Systems , Politica privind modulele cookie www.ArenaSystems.ro, precum si cu toate celelalte documente mentionate in cuprinsul prezentului document. Daca nu sunteti de acord cu Termenii si Conditiile, va rugam sa nu utilizati acest Website.

Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile inainte de a utiliza acest Website si de a efectua orice comanda prin intermediul acestuia.

Arena Systems isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Conditiile, fara o notificare prealabila. Arena Systems isi rezerva dreptul de a modifica sau de a adauga noi reguli si restrictii in ceea ce priveste continutul Website-ului, in orice moment, fara o notificare prealabila. Arena Systems  isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricarui serviciu, in orice moment, fara o notificare prealabila.

Orice modificari aduse Termenilor si Conditiilor vor intra in vigoare numai pentru comenzile noi, inregistrate dupa publicarea modificarilor respective pe acest Website. Astfel, va rugam sa verificati sectiunea aferenta Termenilor si Conditiilor, inainte de fiecare comanda, pentru ca este posibil sa fi intervenit modificari de la ultima vizita.

Daca aveti orice intrebari cu privire la Termeni si Conditii va rugam sa ne contactati prin modalitatile mentionate mai sus.

I. Definitii

1.1. Termenii si Conditiile se vor aplica tuturor vanzarilor de produse si/sau servicii comercializate de catre Arena Systems , prin intermediul Website-ului. In cuprinsul Termenilor si Conditiilor, termenii de mai jos vor avea urmatoarea semnificatie:

Utilizator – orice persoana fizica sau juridica care acceseaza, in orice mod, Website-ul.

Cumparatorul consumator – orice persoana fizica care, prin inregistrarea unei comenzi online pe acest site web, actioneaza in alte scopuri decat cele specifice activitatii sale comerciale sau profesionale, avand, potrivit legii, calitatea de consumator.

Cumparatorul profesionist – orice persoana fizica sau juridica, precum si orice alta entitate care, prin inregistrarea unei comenzi online pe acest site web, actioneaza in scopurile specifice activitatii sale comerciale sau profesionale, neavand potrivit legii, calitatea de consumator.

Vanzatorul – Arena Systems .

Comanda – solicitarea transmisa de catre Cumparator, prin parcurgerea etapelor tehnice necesare, in vederea achizitionarii de Produse si/sau Servicii comercializate online, in conditiile prevazute de Termeni si Conditii, de catre Arena Systems .

Produs – orice bun comercializat de catre Arena Systems  pe acest Website, solicitat de catre Cumparator prin Comanda inregistrata care urmeaza sa fie livrat de catre Vanzator, in conditiile prevazute in Termeni si Conditii.

Serviciu – orice serviciu comercializat de Arena Systems  pe acest Website, solicitat de catre Cumparator prin Comanda inregistrata, care urmeaza sa fie prestat de catre Vanzator, in conditiile prevazute in Termeni si Conditii.

Contract – contractul incheiat de catre Cumparator, in conformitate cu Termenii si Conditiile expres acceptate de acesta, si Arena Systems , la momentul confirmarii de catre Arena Systems, pe un suport durabil, a Comenzii transmise de catre Cumparator.

Sectiune – o sectiune de pe Website

Tranzactie – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Arena Systems  catre Cumparator, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Arena Systems, indiferent de modalitatea de livrare;

Continut are urmatoarea definitie:

  • toate informatiile de pe Website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor de catre Arena Systems  prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre Arena Systems Utilizatorului si/sau Cumparatorului, conform datelor de contact, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Arena Systems  intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Arena Systems  are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Arena Systems, sau alte date privilegiate ale acesteia.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul Website-ului un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Arena Systems .

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Produselor si/sau Serviciilor asa cum sunt precizate pe Website.

II. Comenzi

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Website, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Produselor si/sau Servicii din Comanda Vanzatorul va anunta Cumparatorul pe adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii. Daca clientul nu este de acord cu noua Comanda acesta o poate modifica/anula, iar Vanzatorul va returna suma platita de Cumparator in maxim 14 de zile de la confirmarea modificarii/anularii comenzii. Pentru plata cu cardul, daca valoarea comenzii modificate este mai mare ca valoarea comenzii initiale, Cumparatorul va trebui sa initieze o noua comanda.

2.3. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.4. Informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Website vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia putand fi si alte documente cum ar fi certificatul de garantie si/sau certificatul de conformitate emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Produsele achizitionate.

2.5. Facturile care confirma achizitia produselor de catre dvs. vor fi emise in format electronic si transmise la adresa de e-mail specificata de dvs la crearea contului de utilizator pe Website.

2.6. Arena Systems ia toate masurile pentru ca informatiile publicate pe Website, inclusiv descrierea Produselor si a Serviciilor, precum si preturile listate, sa fie, in orice moment, corecte si complete. Cu toate acestea, se pot face si greseli. In asemenea situatii, Arena Systems  va incerca sa inlature toate erorile survenite in cel mai scurt timp posibil. In cazul in care Arena Systems  constata ca eroarea respectiva a afectat/influentat Comanda dumneavoastra sau Contractul valabil incheiat, va incerca sa va informeze in cel mai scurt timp posibil, oferindu-va atat posibilitatea reconfirmarii Comenzii/a Contractului, cat si posibilitatea anularii acesteia/acestuia.

2.7. Va rugam sa aveti in vedere ca achizitionarea produselor pe Website ofera o experienta diferita de cea din magazine. In special, trebuie sa stiti ca:

  • culorile Produselor, astfel cum sunt prezentate pe Website, pot fi diferite in realitate, pentru ca depind de mai multi factori, inclusiv, dar fara a se limita la, setarile monitorului dumneavoastra;
  • dimensiunile si forma Produselor pot fi diferite in realitate fata de modul in care apar pe Website, de aceea, va rugam sa aveti in vedere ca este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati ca marimea reala a fiecarui Produs sa corespunda scopului pentru care ati achizitionat respectivul Produs;
  • fotografiile si imaginile de pe Website au doar rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exacta a Produsului si a detaliilor incluse, trebuie sa cititi cu atentie descrierea corespunzatoare a Produsului sau sa ne contactati prin modalitatile mentionate aici.
  • Produsele vor fi livrate numai in masura in care sunt disponibile, existand astfel riscul ca Arena Systems sa nu poata livra Comanda. De asemenea, Arena Systems  isi rezerva dreptul de a retrage orice Produs de la vanzare, in orice moment. In asemenea situatii, singura responsabilitate a Arena Systems  fata de dumneavoastra este rambursarea integrala a sumelor platite pentru respectivele Produse pe care nu le mai poate furniza/le-a retras de la comercializare;
  • Arena Systems  depune toate eforturile pentru a livra Produsele in conformitate cu data de livrare asumata, mentionata in e-mailul cu detalii despre livrare, transmis potrivit prevederilor din sectiunea 10. Mentionam ca toate informatiile cu privire la livrare oferite de Arena Systems  (pe website, la telefon sau prin e-mail) sunt doar cu titlu estimativ si, de aceea, pot varia de la caz la caz. Va rugam sa consultati sectiunea pentru mai multe informatii despre livrare;

2.8. Arena Systems , desi depune toate eforturile pentru a asigura o navigare sigura pe Website, nu garanteaza ca acesta, serverele pe care este gazduit sau e-mailurile trimise sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Va rugam sa aveti in vedere ca folositi Website-ul pe riscul propriu, Arena Systems  nefiind in niciun fel responsabila pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Website-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe Website.

2.9. Arena Systems  nu raspunde de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site, fara ca prin aceasta prevedere sa fie afectate drepturile de care beneficiati, in temeiul legii. Astfel, este in avantajul dumneavoastra sa va asigurati ca aveti instalate sisteme adecvate de aparare, menite sa va protejeze calculatorul de virusi si/sau orice alt continut daunator.

2.10. Arena Systems  isi rezerva dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse si/sau Servicii afisate pe Website ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezinta preturi evident eronate/derizorii (preturi care pot fi, in mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de catre consumatorul mediu), cu consecinta restituirii intregii sume platite de Cumparator in considerarea comenzilor anulate, daca este cazul.

2.11. Orice link-uri catre alte Website-uri sau materiale ale unor terte parti, daca este cazul, postate pe Website sunt oferite exclusiv in scop informativ, iar Arena Systems  nu isi asuma in niciun fel responsabilitate pentru continutul acestor Website-uri si materiale, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin intermediul acestor Website-uri.

2.12. Arena Systems  are dreptul, in orice moment, sa modifice, sa suspende sau sa inceteze comercializarea produselor online, partial sau in totalitate, temporar sau permanent, cu sau fara notificare prealabila. Arena Systems  nu va fi responsabila pentru nicio modificare, suspendare sau intrerupere a disponibilitatii serviciului de comenzi online, fara ca prin aceasta prevedere sa se aduca atingere drepturilor pe care legea le recunoaste consumatorilor. De asemenea, Comenzile online valabil confirmate de catre Arena Systems, anterior operatiunilor de modificare, suspendare sau incetare dispuse, vor fi in mod corespunzator executate de Arena Systems .

2.13. Arena Systems va asigura confidentialitatea datelor dumneavoastra, respectiv a datelor de autentificare, parolei si tuturor celorlalte detalii in legatura cu contul creat pe website, in conformitate cu Politica de confidentialitate. Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor sunteti de acord sa informati Arena Systems  in cel mai scurt timp posibil daca aveti, in mod rezonabil, suspiciuni ca securitatea contului dumneavoastra este in pericol.

2.14. Va rugam sa aveti in vedere ca puteti face o comanda valabila pe Website numai daca ati implinit varsta de 18 ani si doriti ca Produsele si/sau Serviciile sa fie livrate/prestate pe teritoriul Romaniei. Este nevoie in mod necesar de o adresa de email valabila/activa si un numar de telefon la care puteti fi contactat cu usurinta.

2.15. Comercializarea online a Produselor are loc in sistem en-detail (comert cu amanuntul), iar nu en-gros (comert cu ridicata).

2.16. Utilizatorul va consulta sectiunea Cum comand? pentru a obtine toate informatiile relevante despre etapele efectuarii unei Comenzi. Inregistrarea Comenzii constituie o oferta de achizitionare a produselor de la Vanzator, supusa confirmarii sale ulterioare.

2.17. La plasarea unei Comenzi, vi se va cere sa urmati mai multe etape:

  • adaugati produsele alese in cos;
  • selectati modalitatea de livrare;
  • selectati metoda de plata;
  • efectuati plata, cu exceptia platii ramburs / platii prin op;

2.18. Odata inregistrata, Comanda nu mai poate fi modificata de catre Cumparator. In cazul in care doriti sa modificati/anulati comanda va rugam sa ne contactati prin modalitatile mentionate aici.

2.19. Dupa efectuarea Comenzii veti primi un e-mail sau un telefon de la Arena Systems  cu privire la detaliile Produselor comandate, costul total al Comenzii, inclusiv costurile de livrare, precum si un numar de identificare a Comenzii. Cumparatorului i se va aduce la cunostinta disponibilitatea produselor prin e-mail sau telefon.

2.20. Transmiterea Comenzii de catre Cumparator si primirea emailului mentionat la punctul 2.19 de mai sus, reprezinta doar o confirmare a faptului ca aceasta Comanda a fost receptionata de Arena Systems  si nu formeaza un contract cu caracter obligatoriu.

2.21. Arena Systems  va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor Produselor comandate, dar isi rezerva dreptul, fara a prezenta motivele aferente, sa refuze o Comanda (inainte de a o fi acceptat). In cazul in care Comanda este refuzata de ArenaSystems , Cumparatorul va fi anuntat telefonic sau prin e-mail.

2.22. In cazul in care cumparatorul doreste achitarea produselor prin op, acesta poate selecta produsele pe care doreste sa le cumpere, individualizandu-le in cosul virtual, de pe site-ul www.ArenaSystems.ro, urmand sa ne contacteze pentru a-i trimite factura proforma. Ulterior achitarii facturii proforma si trimiterii dovezii pe mail, Arena Systems va trimite comanda catre cumparator, la adresa mentionata, celelalte clauze ale prezentului termeni si conditii aplicandu-se in masura compatibilitatii. O alta varianta in aceasta situatie e ca cumparatorul sa ne contacteze direct, urmand sa ii transmitem o oferta de pret. Cumparatorul ne va comunica produsele dorite urmand sa ii transmitem factura proforma.

III. Utilizator

3.1. Daca vizitati Website-ul, chiar daca nu achizitionati produse si/sau servicii, aveti calitatea de utilizator.

3.2. Pentru a putea achizitiona produse si/sau servicii trebuie sa va inregistrati pe Website, prin crearea unui cont.

3.3. Puteti gasi informatiile necesare cu privire la inregistrare in sectiunea „Intra in cont”.

3.4. Arena Systems  poate refuza solicitarea de inregistrare sau poate sterge conturi existente in masura in care constata ca informatiile furnizate sunt in mod vadit neconforme cu realitatea. De exemplu, Arena Systems isi rezerva dreptul de a sterge conturile create cu o adresa de email care nu apartine persoanei care creeaza contul. In urma stergerii contului, puteti pierde dreptul de garantie sau dreptul de a returna produsele. Prin urmare, este necesar sa va creati conturi de client cu adresa dvs. de email corecta.

IV. Limitarea raspunderii

4.1.      Companiile, produsele sau serviciile mentionate in articolele publicate sunt marci inregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricarui nume de marca inregistrata este realizata doar in scopul analizei si nu constituie reclama pentru compania respectiva.

4.2.      Societatea nu garanteaza ca descrierea produselor sau orice alt articol al site-ului este lipsit de erori sau ca este complet.

4.3.      Website-ul si societatea nu sunt responsabili in cazul oricaror neconcordante sau lipsuri in ceea ce priveste produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse.

4.4.      Arena Systems nu garanteaza expres sau implicit, in nici un fel, pentru functionarea site-ului, informatiile sau continutul site-ului, produsele sau materialele de pe site si nu va fi facut responsabil pentru aceste aspecte.

4.5.      Valoarea maxima a obligatiilor Arena Systems fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, Arena Systems isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.

V. Pret si plata

5.1. Preturile afisate pe site sunt exprimate in lei si includ toate taxele aplicabile.

5.2. TVA se aplica la valoarea legala de la data comenzii si este inclus in preturile produselor si/sau serviciilor.

5.3. Preturile produselor afisate pe Website exclud costurile de livrare si costurile altor servicii optionale pe care le-ati selectat.

5.4. Orice alte costuri suplimentare vor fi incluse in sumarul comenzii dumneavoastra afisat pe ecran inainte de confirmarea finala a comenzii dumneavoastra.

5.5. Puteti plati produsele si/sau serviciile prin card bancar, virament bancar sau numerar, in RON.

5.6. Cardurile bancare acceptate sunt VISA, MAESTRO si MASTERCARD. Platile cu cardul efectuate pe Website sunt securizate prin folosirea protocolului Secure Socket Layer (SSL), iar platile sunt procesate de NETOPIA Payments S.R.L. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa introduceti datele necesare autorizarii Comenzii in platforma de plati urmand instructiunile furnizate de aceasta platforma. Arena Systems  nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

5.7. Platile prin numerar se efectueaza astfel:

  • la livrarea produselor si/sau serviciilor, catre reprezentantul curierului desemnat de catre Arena Systems .
  • la ridicarea produselor de la  sediul nostru.

5.8. In cazul platii prin card bancar, imediat ce ati plasat Comanda, procesatorul de plati al Arena Systems  va bloca valoarea comenzii pe cardul dvs. Costul produselor si serviciilor selectate va fi debitat din contul dumneavoastra bancar de indata ce comanda dumneavoastra sau parte din comanda dumneavoastra ce doriti a fi expediata separat, este completa si gata de expediere.

5.9. In cazul in care Comanda este anulata, procesatorul de plati al Arena Systems  va va debloca valoarea Comenzii in termen de maxim 14 de zile de la data anularii Comenzii, in functie de politica bancii dvs.

5.10. In cazul in care se realizeaza un control anti-frauda pentru a asigura securitatea operatiunilor cu clientii, Arena Systems  va poate cere sa furnizati documente cu privire la Comanda prin fax sau e-mail, ca si unul sau mai multe documente care atesta adresa si/sau copia actului de identitate, inainte de confirmarea comenzii dumneavoastra. Comanda dumneavoastra este finala numai dupa ce Arena Systems  a primit aceste documente si a trimis un e-mail de confirmare. In lipsa acestor documente sau in cazul in care documentele nu stabilesc identitatea si adresa dumneavoastra, Arena Systems  isi rezerva dreptul de a nu confirma comanda. Arena Systems  isi rezerva, de asemenea, dreptul de a respinge o comanda in cazul unui litigiu referitor la plata in curs de desfasurare sau in cazul in care un Client a comandat un numar neobisnuit de mare de produse si/sau servicii.

5.11. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

5.12. In absenta dovezilor, bazele noastre electronice de date si cele ale furnizorilor nostri de servicii sunt pastrate in conditii adecvate de siguranta si constitue dovada tuturor tranzactiilor intre Arena Systems  si Cumparator. In conformitate cu reglementarile aplicabile, pastram comenzile intr-un mediu sigur. Puteti accesa comenzile plasate de dumneavoastra pe Website accesand sectiunea „Intra in cont”. In toate cazurile, Arena Systems  sfatuieste Clientii sa pastreze e-mail-ul de confirmare a comenzii.

5.13. Arena Systems  va depune toate eforturile pentru ca preturile de pe Website sa fie corecte. Cu toate acestea, este posibil sa apara si erori. In cazul in care Arena Systems  descopera o eroare legata de pretul unui Produs si/sau Serviciu comandat deja de catre Cumparator acesta va fi informat cat mai curand posibil despre eroarea produsa. In aceste situatii, Cumparatorul va avea optiunea fie de a reconfirma Comanda la pretul corect, fie de a anula Comanda. In cazul in care Cumparatorul nu poate fi contactat, intr-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat in timpul procesului de comanda, Arena Systems  va considera Comanda anulata si Cumparatorul va fi notificat despre aceasta prin email.

5.14. In cazul in care Cumparatorul decide anularea Comenzii, dupa ce a fost informat cu privire la preturile corecte ale Produselor, insa anterior acestui moment a achitat deja pretul Produselor comandate, Arena Systems  va oferi o rambursare completa in cel mai scurt termen, dar nu mai mult de treizeci (30) de zile calendaristice de la anulare.

5.15. In masura in care Arena Systems  nu a informat Cumparatorul cu privire la preturile eronate si a confirmat Comanda, conform prevederilor de mai sus, Contractul valabil incheiat va fi in mod corespunzator executat si Produsele vor fi livrate.

5.16. Ofertele noastre de produse si servicii se aplica atat timp cat ele raman vizibile pe site, cu exceptia cazului in care sunt disponibile oferte speciale, caz in care termenul de valabilitate a acestor oferte va fi stipulat pe Website. Va sfatuim sa verificati disponibilitatea produselor pe pagina de informatii relevante despre produs. In cazul in care un produs și/sau serviciu comandat nu este disponibil, Arena Systems  își rezervă dreptul de a anula comanda, caz în care veți fi notificat în consecință.

5.17. Daca plasati o comanda pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, Arena Systems  va va informa corespunzator. Restul comenzii va fi procesat si expediat catre dvs. in termenul indicat pe Website.

5.18. Orice comanda plasata prin intermediul site-ului are valoare contractuala.

5.19. Cheltuielile de transport le suporta clientul, însa vor fi specificate in factura finala, afisata dupa plasarea comenzii sau in contul dvs. Costurile transportului pot fi modificate fara o notificare prealabila.

5.20. Inainte de a comanda un produs, verificati daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate clientilor. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna de zile, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care apar produsele respective pe stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule.

VI. Livrare si primire colet

6.1. Produsele sunt livrate la adresa furnizata de dumneavoastra in Comanda, doar pe teritoriul Romaniei. 

6.2. In cazul in care se va face o livrare la o adresa cu mai multi locatari, dvs. ati luat la cunostinta faptul ca serviciul de livrare a comenzii oferit de Arena Systems se efectueaza la o adresa cu mai multi locatari mentionata in Comanda dvs., insemnand ca o livrare poate fi primita de un tert.

6.3. Livrarile catre anumite zone care nu sunt usor accesibile (cum ar fi regiuni muntoase la mare altitudine, etc) se vor face la cel mai apropiat oras. Dupa aceea, dvs. sunteti responsabil de aranjarea livrarii la locul exact in care va aflati. Acest serviciu poate fi supus unei taxe suplimentare, care nu va fi platita de catre Arena Systems.

6.4. Timpul de livrare afisat pe site decurge din momentul in care produsele comandate sunt expediate din depozitele noastre, dar nu mai mult de 30 de zile dupa confirmarea expedierii comenzii pe site. Veti primi un e-mail in care vi se confirma expedierea comenzii dvs.

6.5. Daca sunteti in imposibilitatea de a primi articolele livrate, veti fi contactat de catre reprezentantul curierului pentru cel mult doua incercari de livrare, într-un interval de 14 zile. Ulterior, coletul va fi returnat Arena Systems .

6.6. In ceea ce priveste primirea coletelor Arena Systems  sfatuieste Clientii sa verifice starea coletelor la livrare. In cazul unei probleme dvs.:

  • trebuie sa descrieti starea coletului refuzat in detaliu pe nota de livrare/AWB;
  • trebuie sa aveti semnatura operatorului de transport pe nota de livrare/AWB;

6.7. In situatia in care livrarea nu este conforma cu Comanda dvs., Arena Systems  va va trimite produsele lipsa/deteriorate in cel mai scurt timp posibil sau va va rambursa, in functie de alegerea dvs.

6.8. Livrarea produselor se va face la intrarea in incinta dvs. (apartament, curte, cladire de birouri, etc.). Reprezentantul curierului nu are obligatia de a desface/monta/amplasa produsele in diverse locuri din incinta dvs.

VII. Retur

7.1. Arena Systems  pune la dispozitia clientilor sai posibilitatea returnarii produselor cumparate achizitionate online de pe website. Arena Systems poate decide inlocuirea produselor returnate sau rambursarea contravalorii acestora.

7.2. Pentru realizarea returului este necesara prezentarea bonului fiscal, facturii pe care sa fie inscris produsul care se doreste a fi returnat. Pentru finalizarea returului este necesara furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresa de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal, si semnarea dispozitiei de plata.

7.3. Pentru a fi acceptate la retur produsele trebuie sa fie noi (sa nu fi fost folosite). Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra.

7.4. Arena Systems  isi rezerva dreptul de a analiza si decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitate in parte.

7.5. Aveti doua posibilitati de a returna un produs:

     1. Efectuati un retur fizic. Aduceti produsul la la sediul societatii, impreuna cu bonul fiscal sau factura primita impreuna cu produsul.

     2. Efectuati un retur online:

  • In cazul in care doriti sa returnati produsul si sa primiti contravaloarea acestuia, va rugam sa completati FORMULARUL DE RETUR sau sa ne trimiteti solicitarea pe adresa de email comenzi@arenasystems.ro impreuna cu urmatoarele informatii: nume si prenume, numar comanda, IBAN, nume titular cont bancar, nume banca, adresa banca.
  • In cazul in care doriti sa schimbati produsul cu altul sau pentru probleme legate de garantie, va rugam sa completati FORMULARUL DE RETUR sau sa ne trimiteti solicitarea pe adresa de email comenzi@arenasystems.ro impreuna cu urmatoarele informatii: nume si prenume, numar comanda, numar de telefon. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dvs. prin intermediul curierului desemnat de catre Arena Systems  .

7.6. Conform articolului 9 din Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014 aveti la dispozitie 14 zile de la primirea produsului pentru a va exercita dreptul de retragere, adica sa returnati produsul fara a va justifica decizia. Pentru a va exercita dreptul de retragere puteti sa completati FORMULARUL DE RETUR sau sa ne trimiteti solicitarea pe adresa de email comenzi@arenasystems.ro impreuna cu urmatoarele informatii: nume si prenume, numar comanda, IBAN, nume titular cont bancar, nume banca, adresa banca. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dvs. prin intermediul curierului desemnat de catre Arena Systems  .

7.7. Nu acceptam returul urmatoarelor produse: produse perisabile, produse intime, produse de ingrijire personala, produse de siguranta.

7.8. Procedura de retur online: Va conectati pe website si efectuati o cerere de retur online. Impachetati produsele (ambalajul original sau alta metoda de protectie).

De asemenea, printati formularul obtinut in urma efectuarii returului. Formularul trebuie introdus in colet pentru a permite procesarea returului. O cerere de retur trebuie sa contina urmatoarele detalii: Numar comanda, numar retur, motiv retur, detalii cont bancar (IBAN, Titular cont, denumire Banca).

Adresa expeditie retur: Piata 1 Mai 4-5, 400141, Cluj-Napoca

7.9.      Predarea coletului unui curier la alegere. Arena Systems  accepta doar returul trimis prin curier, nu si cele prin posta. Costurile de transport vor fi acoperite de client, exceptie facand situatiile in care s-a efectuat o greseala in cadrul procesului initial de livrare al comenzii. Solicitarea curierului se face de catre client, exceptie facand comenzile ce prezinta eventuale erori de expediere (in acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail pentru a semnala eroarea).

VIII. Garantie

8.1. Arena Systems, in calitate de vanzator, ofera garantia conformitatii produselor vandute. Garantia tehnica este oferita de  producatori. Pentru detalii in acest sens, consultati Certificatul de garantie.

8.2. Un produs este considerat conform cu cele scrise in contractul de vanzare cumparare daca sunt indeplinite urmatoarele conditii (produsul corespunde cu descrierea vanzatorului, produsul corespunde scopului cerut de cumparator adus la cunostiinta vanzatorului, care il si accespta cand se incheie contractul de vanzare-cumaprare, produsul corespunde scopului general de utilizare a produselor de acelasi tip, si produsul corespunde specificatiilor produselor din aceeasi serie – asteptari rezonabile de calitate si performanta – specificatii aduse la cunostiinta directa a cumparatorului, prin declaratii publice, pe baza inscrisurilor de pe eticheta sau ambalaj)

8.3. Cu toate acestea, garantiile legale nu acopera problemele cauzate de uzura normala, neglijenta, deteriorari sau utilizarea necorespunzatoare a articolului de catre dumneavoastra, conform Certificatului de Garantie. Arena Systems  atrage atentia asupra defectelor si problemelor care pot fi cauzate de instalarea sau manipularea incorecta a echipamentelor.

8.4. In cazul unei defectiuni in perioada de garantie, contactati-ne prin mail sau telefonic.

8.5. Articolul va fi analizat de catre Arena Systems  care va verifica in special daca acesta este acoperit de garantia de vanzare, si daca este acoperit articolul va fi reparat sau inlocuit. In cazul in care cauza problemei este acoperita de garantia de vanzari si articolul nu poate fi reparat si nici inlocuit cu un articol identic sau echivalent, veti fi rambursati. In orice caz, in cazul in care problema este acoperita de garantia de vanzare, Arena Systems  va va oferi cea mai potrivita solutie (inlocuirea partii defecte, inlocuirea articolului sau emiterea rambursarii).

8.6. In cazul in care un produs este returnat fara un motiv intemeiat, returnarea va fi considerata neconforma si prelucrata ca atare.

8.7. Puteti alege o alta metoda de returnare a articolul dvs., diferita de cea oferita de catre Arena Systems . De asemenea, puteti alege sa incheiati o asigurare pentru pierderea, furtul sau distrugerea coletului dumneavoastra. Arena Systems  nu acopera nici una din aceste cheltuieli si nu va fi raspunzator in cazul in care coletul dumneavoastra dispare.

8.8. Sunteti responsabil pentru ambalarea articolul dvs., astfel incat sa nu existe nici un risc de deteriorare pe durata transportului.

IX. Diverse

9.1. Arena Systems  isi va rezerva dreptul de proprietate asupra produselor cumparate de Dumneavoastra pana ce v-ati indeplinit toate obligatiile, in special plata pretului integral al comenzii.

9.2. In cazul in care ati ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului, la adresa indicata in Comanda (prin livrare se intelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

9.3. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor si/sau Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

9.4. La livrare, documentul care confirma executarea corespunzatoare a livrarii trebuie sa fie semnat de catre Cumparator. Prin aceasta nu va fi afectat in nici un fel dreptul legal al Cumparatorului de a notifica ulterior Arena Systems  in cazul in care constata un defect sau orice alta lipsa de conformitate a Produselor. Refuzul de semnare a documentul de livrare reprezinta refuzul de acceptare a Produselor; Dupa semnarea documentelor de livrare, Cumparatorul dobandeste posesia fizica a Produselor comandate. Din acest moment, Cumparatorul preia toate riscurile asupra Produselor, respectiv riscul de pierdere sau de deteriorare.

9.5. In cazul in care Cumparatorul nu este disponibil personal, poate desemna o terta persoana care sa preia Produsele in numele sau. Reprezentantul Cumparatorului trebuie sa fie o persoana cu capacitatea juridica necesara, respectiv sa fi implinit varsta de 18 ani, pentru a putea primi, in numele Cumparatorului, Produsele. Cumparatorul este de acord ca Arena Systems  sa se bazeze pe instructiunile reprezentantului ca si cum ar fi propriile sale indicatii.

9.6. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

9.7. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora sau de caz fortuit. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de cel care ar fi fost chemat sa raspunda daca evenimentul nu s-ar fi produs.

9.8. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

9.9. Utilizarea Website-ului, transmiterea Comenzilor si incheierea Contractelor prin intermediul Website-ului sunt guvernate de legislatia romana. Orice litigiu care rezulta din sau in legatura cu folosirea Website-ului sau in legatura cu o Comanda/un Contract va fi supus instantelor competente din Romania.

9.10. Consumatorii nu pot renunta la drepturile care le sunt garantate de lege. Orice clauza contractuala prin care se renunta sau se restrang in mod direct sau indirect drepturile prevazute de lege in favoarea consumatorilor nu este obligatorie pentru acestia.

X.     Prelucrarea datelor cu caracter personal

10.1. In anumite circumstante, ARENA SYSTEMS   poate, in calitate de operator de date cu caracter personal, sa modifice aceasta politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru a reflecta modificarile legislatiei, practicile interne si procedurile de prelucrare a datelor cu caracter personal sau progresele tehnologice înregistrate într-o anumită perioadă de timp. În cazul în care modificăm modul în care datele dvs. personale sunt procesate sau utilizate, acestea vor fi publicate în politica actualizată, iar data intrării în vigoare a politicii astfel modificate va fi publicată la începutul notei de informare actualizate privind prelucrarea datelor personale. Prin urmare, această politică de confidențialitate trebuie să fie consultată periodic pentru a ține pasul cu cele mai recente politici și practici în acest domeniu.

10.2. În conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE, cunoscută sub numele de ” Regulamentul general privind protecția datelor „sau, pe scurt,” GDPR „, vă prezentăm următoarele aspecte privind prelucrarea datelor dvs. Personale.

10.3. Cine suntem?

Life Net Sports SRL (in continuare Arena Systems ), societate cu răspundere limitată organizată și funcționând în conformitate cu legile din România cu sediul social în Mun. Cluj-Napoca, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr.J12/2296/2012, avand CUI 30591901 (denumita in continuare „Arena Systems ”), actioneaza in temeiul legii romane si activeaza in domeniul comertului cu amanuntul prin internet si in domeniul activitatilor bazelor sportive.

10.4. Ce date cu caracter personal procesam?

  • Pentru emiterea facturilor de produse, a facturilor de returnare si a ordinelor de plata, vom avea nevoie de numele, prenumele, adresa și semnatura.
  • Pentru soluționarea plangerilor primite de la dvs. vom procesa numele dvs. complet, numele de familie, adresa de e-mail și numarul de telefon.
  • Pentru a asigura securitatea sediului societatii si a punctelor de lucru,  monitorizam rutele de acces și activitatea în magazinele Arena Systems   prin intermediul sistemelor CCTV, putem procesa înregistrări video în care s-ar putea să apareți.
  • Dacă vizitați site-ul nostru
    • Date referitoare la profilarea utilizatorilor site-urilor web ale ARENA SYSTEMS   în conformitate cu Politica de Cookies: varsta, sex, IP, date despre trafic, date geografice, informații despre dispozitiv (ID dispozitiv, versiune software, browser folosit), cuvintele cheie căutate de utilizator în funcție de interesele acestuia;
    • Date despre contul dvs. de cumpărături: numele, prenumele, adresa de facturare și de livrare, ID-ul contului și parola, adresa de e-mail, numărul de telefon, istoricul și preferințele pentru cumpărături și plăți, conținutul coșului de cumpărături, interacțiunile cu serviciile noastre on-line de asistență pentru clienți
  • Dacă doriți să faceți parte din echipa Arena Systems
    • Date despre procesul de recrutare:numele, prenumele, vârsta, sexul, naționalitatea, adresa, datele CV-ului, registrul de lucru (dacă este cazul), nivelul și specializarea studiilor solicitate prin descrierea postului; scrisoare de recomandare, referințe din locurile de muncă din trecut (dacă este cazul), documente specifice de testare și evaluare, inclusiv date sensibile, cum ar fi cazierul judiciar, certificatul de examinare psihologică (dacă este cazul).
    • Date voce: vocea și informațiile furnizate în timpul întregului apel telefonic.

10.5. De unde obținem datele cu caracter personal? De regulă, datele cu caracter personal pe care le procesăm sunt obținute direct de la dvs. Cu toate acestea, există situatii in care vom avea, de asemenea, in posesia datelor dvs. personale prin alte mijloace legitime, cum ar fi executarea unui contract la care nu sunteti parte :

  • Daca sunteti desemnat ca persoana autorizata sau contact de afaceri pentru partenerii nostri;
  • Daca lucrati ca angajat temporar in magazinele noastre;
  • Daca permiteti platformelor de recrutare sa va impartaseasca CV-ul cu noi.

10.6.    Scopurile prelucrarii. Datele dvs. personale sunt prelucrate de Arena Systems  in scopuri legitime, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare, dupa cum urmeaza:

  • Incheierea si executarea contractelor cu partenerii nostri;
  • Pentru a procesa, confirma si sa indeplini comanda dvs., incluzand confirmarea platii, actualizari despre starea comenzii dvs. si expedierea comenzii catre dvs.;
  • Pentru suportul clientilor si asistenta generala;
  • Gestionarea sistemelor de comunicatii si a sistemelor informatice, realizarea rapoartelor de audit, gestionarea securitatii bazelor de date si a tuturor sistemelor informatice;
  • Elaborarea documentelor fiscale si colectarea sumelor de plata de la persoane fizice, inclusiv recuperarea debitelor si facturilor emise de furnizori;
  • Pentru a emite facturi de produs, facturi retur si ordine de plata;
  • Pentru a solutiona reclamatiile primite de la dvs.
  • Pentru a asigura paza si securitatea bunurilor si a persoanelor din sediul si punctele de lucru Arena Systems prin utilizarea sistemului de supraveghere video;
  • Desfasurarea de activitati de recrutare / selectie pentru ocuparea posturilor vacante si gestionarea dosarelor de recrutare / concurs in diferitele etape ale procesului;
  • Elaborarea de campanii pentru clienti sau clienti potentiali prin intermediul unui buletin electronic (newsletter) sau SMS pentru scopuri de marketing direct;
  • Eficientizarea serviciilor puse la dispozitia clientilor si imbunatatirea constanta a calitatii serviciilor oferite, in special a serviciului Call Center prin inregistrarea apelurilor sau a serviciilor web si a produselor prin invitarea dvs. de a participa sondajele noastre;
  • Pentru a va inregistra contul de utilizator pe site-ul nostru;
  • Pentru reprezentarea societatii in instante si in fata autoritatilor publice.

10.7. In cazul in care Arena Systems doreste sa va proceseze datele dvs. personale in alte scopuri decat cele declarate initial, vi se va furniza o nota informativa separata cu privire la scopul ulterior al prelucrarii, baza juridica a prelucrarii si perioada de pastrare a datelor dumneavoastra personale, impreuna cu orice alte informatii utile in legatura cu prelucrarea ulterioara, pentru a va permite sa va exprimati in mod liber, in cunostinta de cauza si in mod explicit, consimtamantul dvs. pentru fiecare operatiune de procesare (daca aceasta prelucrare este conditionata de obtinerea consimtamantului dvs. expres).

10.8. Baza juridica a procesarii

  • Pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract [articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR];
  • Indeplinirea obligatiilor legale de catre Arena Systems (articolul 6 (1) (c) din GDPR);
  • Interesul legitim al Arena Systems (Articolul 6 (1) (f) al GDPR), cum ar fi: organizarea intregii activitati Arena Systems in scopul desfasurarii activitatii; Programare de aplicatii informatice; solutionarea plangerilor si cererilor primite de la clienti sau de la alte persoane interesate; initierea si desfasurarea litigiilor de catre instantele de judecata si (eventual) alte autoritati publice;
  • Consimtamantul dvs. pentru prelucrarea, atunci cand este acordata in mod expres, liber si neconditionat, in situatii specifice cum ar fi, de exemplu, prelucrarea comerciala [articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR].

10.9.    Pentru cat timp pastram datele personale?

  • Datele personale prelucrate in scopuri contabile, in special cele legate de facturare si plati, vor fi pastrate pentru o perioada de 10 ani incepand cu data de 1 ianuarie a anului urmator sfarsitului exercitiului financiar in care au fost intocmite conform prevederilor legale;
  • Datele personale din procesul de recrutare vor fi pastrate pentru o perioada de 6 luni de la terminarea procesului de recrutare / selectie a postului vacant;
  • Inregistrarile video ale sediului si a punctelor de lucru sunt pastrate timp de maxim 30 de zile;
  • Datele personale transmise prin intermediul reclamatiilor, conform legislatiei, se pastreaza cel putin un an dupa incheierea acesteia;
  • Datele personale prelucrate pentru incheierea si executarea contractului de vanzare de la distanta (achizitii on-line) vor fi pastrate pentru intreaga perioada contractuala plus o perioada maxima de 10 ani in care drepturile conexe ar trebui sa atinga prescriptia / statutul de limitare;
  • Datele personale prelucrate pentru a crea contul pe website-ul Arena Systems   vor fi pastrate atata timp cat contul dvs. este valabil. Contul dvs. va fi dezactivat si inchis dupa o perioada de inactivitate de 2 ani calculata de la ultima conectare in acel cont;
  • Datele prelucrate sub consimtamantul dvs. vor fi procesate in perioada de valabilitate a consimtamantului dvs. sau pana cand veti alege sa va retrageti consimtamantul sau datele nu vor mai fi necesare;
  • Datele prelucrate in interesul nostru legitim vor fi procesate pentru o perioada maxima de 5 ani, dupa care vor fi anonime si prelucrate in scopuri statistice. Atunci cand conditiile de prelucrare a datelor cu caracter personal prevazute in legislatie nu se mai aplica, Arena Systems  trebuie sa sterga, sa distruga sau sa anonimizeze datele cu caracter personal din oficiu sau la cererea persoanei vizate. Datele personale, care sunt prelucrate in conformitate cu legislatia, sunt sterse, distruse sau anonimizate de catre operatorul de date din oficiu sau la cererea persoanei vizate, atunci cand aceste date cu caracter personal nu mai sunt necesare in scopul prelucrarii. In anumite circumstante, cum ar fi cererile autoritatilor sau solutionarea litigiilor, prevenirea fraudelor si abuzurilor sau punerea in aplicare a termenilor contractuali, putem pastra datele dvs. personale pentru o perioada mai lunga.

10.10. Cu cine impartasim datele cu caracter personal? In anumite conditii reglementate in mod expres, datele dvs. personale pot fi prelucrate de Arena Systems, prin intermediul imputernicitilor sau impreuna cu alte companii, in acest din urma caz, ca o relatie de tipul operatori asociati care vor stabili in scopuri si mijloace comune de procesare, conform la prevederile art. 26 din RGPD. In anumite situatii, furnizorii de servicii, cum ar fi furnizorii de servicii si sistemele IT, dar nu se limiteaza la acestia, diferiti parteneri contractuali, cum ar fi: Microsoft Corporation, etc. De asemenea, este posibil sa punem la dispozitie datele dvs. avocatilor, contabililor, sau alti profesionisti care sunt obligati sa pastreze secretul profesional. Pentru raportarea catre autoritatile de stat, in conformitate cu obligatiile legale in vigoare, va fi necesar sa va transmitem datele catre diverse institutii publice.

10.11. Transferuri de date cu caracter personal catre tari tert. Daca datele dvs. nu vor fi transferate catre alte companii din alte tari.

10.12. Protectia datelor personale. Arena Systems   ia toate masurile necesare pentru a se asigura ca angajatii sai, toate companiile si organizatiile cu care lucreaza, isi exercita atentia cuvenita si au o constientizare legata de securitatea datelor. Arena Systems, ofera instruire in domeniul securitatii datelor angajatilor sai atunci cand incep sa lucreze pentru prima oara la companie si in etapele ulterioare, precum si sa-si actualizeze cunostintele in aceasta privinta. Toti angajatii care acceseaza date cu caracter personal sau sensibile sunt obligati sa furnizeze o scrisoare de angajament in legatura cu securitatea si confidentialitatea acestor date. In caz de neconformitate cu politicile si procedurile, se iau masuri disciplinare. Securitatea datelor cu caracter personal este prevazuta cu protocoale de access protejate prin parola, firewall-uri si mecanisme de control al accesului. Datele sunt clasificate si etichetate. Masurile de securitate fizica sunt luate impotriva amenintarilor externe si periferice. Modificarile aduse sistemelor informatice sunt inregistrate. Pentru a evita pierderile de date, copierea de rezerva a datelor personale este efectuata in conformitate cu politica de copiere a datelor. Sistemele de informatii sunt scanate periodic pentru vulnerabilitati de securitate si orice vulnerabilitate detectata este eliminata. In cazul unei incalcari a securitatii informatiilor, neconformitatile sunt identificate imediat si se iau toate masurile necesare pentru a elimina si preveni repetarea acestor neconformitati.

10.13. Masurile tehnice sunt enumerate mai jos:

  • Personalul trebuie sa furnizeze o scrisoare de angajament in legatura cu responsabilitatile ce le revin pentru securitatea datelor. In caz de neconformitate cu politicile si procedurile, se iau masuri disciplinare.
  • Datele prelucrate de companie sunt clasificate pe baza nivelului de confidentialitate al acestora, iar informatia este transmisa in companie si din companie utilizand metode alese in functie de clasificarea datelor.
  • Firewall-urile, serverele proxy, retelele si sub-retelele sunt utilizate pentru securitatea datelor companiei.
  • Regulile de acces la firewall sunt periodic revizuite pentru a asigura ca protocolul protejat prin parola este utilizat pentru securizarea datelor la nivel de aplicatie si serviciu.
  • Autentificarea multifactoriala este folosita pentru a accesa sistemele critice ale companiei.
  • In conformitate cu legislatia aplicabila, toate tipurile de medii digitale, in care sunt stocate date cu caracter personal, sunt protejate cu parola sau metode criptografice pentru a satisface cerintele de securitate a datelor.
  • Backup-ul datelor cu caracter personal este de a evita pierderile de date.

10.14.  Drepturile dvs. in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal?

Aveti urmatoarele drepturi in ceea ce priveste datele personale pe care le detinem despre dvs.:

  • Dreptul dvs. de a fi informat despre modul in care sunt utilizate datele dvs. Personale. Aveti dreptul sa primiti suficiente informatii, intr-o forma concisa, transparenta si usor de inteles, pentru a obtine o intelegere si intelegere a activitatilor noastre de prelucrare si, astfel, pentru a asigura transparenta utilizarii datelor cu caracter personal. In scopuri informative, am conceput si l-am pus la dispozitie aceasta.
  • Dreptul dvs. de acces. Daca trimiteti o solicitare de acces la noi, vom confirma daca procesam datele dvs. personale si, daca da, va vom furniza o copie a acestor date personale (impreuna cu anumite alte detalii).
  • Dreptul dvs. de a corecta datele cu caracter persona. Daca datele personale pe care le detinem despre dvs. sunt inexacte sau incomplete, aveti dreptul sa le corectati. Puteti face acest lucru personal prin actualizarea informatiilor despre contul de utilizator. Daca nu doriti sa va actualizati personal sau nu aveti un cont de utilizator, puteti trimite o solicitare si vom efectua modificarile necesare.
  • Dreptul dvs. de a sterge datele personale. De asemenea, cunoscut sub numele de „dreptul de a fi uitat”, acest drept va permite sa solicitati stergerea datelor dvs. personale in anumite circumstante, cum ar fi situatia in care nu mai avem nevoie de ele sau daca va retrageti consimtamantul (acolo unde este cazul). Vom respecta cererea dvs. daca nu avem motive pentru pastrarea datelor dvs. personale.
  • Dreptul dvs. de a ne restrictiona utilizarea datelor dvs. In anumite circumstante (inclusiv in cazul in care folosim interesele legitime, asa cum este prezentat mai jos), ne puteti cere sa nu mai procesam datele personale sau sa ne cerem sa limitam modurile in care procesam aceste date. Totusi, in unele cazuri putem refuza o cerere – va vom oferi informatii care explica motivul pentru care am refuzat solicitarea dvs. daca facem acest lucru.
  • Dreptul dvs. la portabilitatea datelor. Aveti dreptul sa primiti datele care va privesc si pe care ni le-ati furnizat pentru a transmite aceste date unui alt operator, in unele situatii.
  • Dreptul dvs de a obiecta. Ne puteti solicita sa nu procesam in continuare datele dvs. personale din motive legate de circumstantele dvs. si daca prelucrarea datelor dvs. se bazeaza pe interesul nostru legitim. Vom renunta la prelucrarea datelor dvs., cu exceptia cazului in care demonstram ca avem motive legitime si convingatoare care justifica prelucrarea si ca aceste motive prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dvs. sau daca scopul procesarii este stabilirea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta .
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri
  • Dreptul dumneavoastra de a retrage consimtamantul. Daca ne bazam pe consimtamantul dvs. ca temei legal pentru prelucrarea datelor dvs. personale, aveti dreptul sa retrageti acest consimtamant in orice moment. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea procesarii datelor dvs. personale pe baza consimtamantului dvs. inainte de retragerea acestuia.
  • Dreptul dvs. de a opri marketingul direct.
  • Dreptul dumneavoastra de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere. Aveti dreptul sa contactati Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal din Romania („ANSPDCP”) sau autoritatea de supraveghere din tara sau locul de munca in cazul in care considerati ca prelucrarea datelor dvs. nu este in conformitate cu legea aplicabila. Mai multe informatii despre ANSPDCP pot fi obtinute vizitand https://www.dataprotection.ro/
  • Dreptul dvs. de a solicita o cale de atac

10.15. Cum puteti exercita drepturile dvs. in calitate de persoana vizata si procedura de cerere a datelor solicitate de persoane?Trimiterea unei cereri. Pentru exercitarea oricaror drepturi de mai sus, trimiteti solicitarea dvs. in scris sau telefonic, utilizand datele de contact indicate mai sus.

10.16. Identificarea solicitantului. Pentru a putea sa va adresati si sa va gestionati corect solicitarea, va rugam sa va identificati pe cat de cat posibil. In cazul in care avem indoieli rezonabile cu privire la identitatea solicitantului, vom solicita informatii suplimentare pentru a confirma presupusa identitate.

10.17. Timpul de raspuns. Vom raspunde solicitarilor dvs. fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in termen de o luna de la primirea cererii. In masura in care cererea dvs. este complexa sau suntem in situatia de a procesa un numar mare de solicitari, am putea amana in mod rezonabil livrarea raspunsului dvs. timp de pana la doua luni, cu notificarea prealabila.

10.18. Furnizarea raspunsului nostru. Va vom furniza raspunsul nostru si toate informatiile solicitate in format electronic, cu exceptia cazului in care solicitati ca acestea sa fie furnizate intr-un alt format.

10.19. In caz de refuz. In masura in care refuzam sa va satisfacem cererea, va vom informa despre motivele care au condus la aceasta decizie si despre posibilitatea de a inainta o plangere ANSPDCP sau altei autoritati competente de supraveghere si de a solicita o cale de atac.